понеделник, 25 юли 2011 г.

БгКукУ Вицове: Много смях


Затворник пише на жена си:
"Благодаря за пилата в кекса, сега имам най-хубавия маникюр в килията!"







Какво е матриархат?
- Матриархат е, когато жената се обръща към стената и захърква, а ти целия в сълзи - взимаш децата и заминаваш при баща си...

- Какво ново с теб?
- Ами... Жена ми ме напусна вчера.
- Ех, какво да ти кажа... Иди в кръчмата и се напий, ще удавиш мъката.
- Няма да стане!
- Защо, нямаш пари ли?
- Пари има. Мъка няма.

- Мамо, какво е това което виси на коня?
- Тва е хуя му, с него той ебе кобилата, и не показвай с пръст, щото не е възпитано


Влиза маскиран мъж с голяма пушка в ръка в банка за сперма.
-Всички на земята с ръце на тила ! Това е обир !
-Но господине това е банка за сперма, не е истинска банка !
-Не ме интересува ! Веднага да дойде главната лаборантка с всичкия материал !
Идва главната лаборантка и носи поискания материал.
-Пий !
-Ама господине ...
-КАЗАХ ПИЙ !
Насилила се тя и изпила колкото поискал мъжа. Тогава той свалил маската и казал:
-Видя ли бе Гинче ! Няма нищо страшно ! А пък в къщи не искаш !

Детенце пита майка си:
- Мамо, ти снощи защо скачаше така върху шкембето на татко?
- Ами, за да отслабне. - казала майката.
- Ааа, няма да отслабне. - рекло детето.
- И защо? - попитала майката.
- Ами, защото когато ти отидеш на работа, идва лелката от горния етаж и му го надува. - отговорило детето.

 След фирмен купон мъж със страхотен махмурлук пита жена си:
- К`во стана вчера?
- Ами, какво, ти се напи безпаметно и се опозори пред шефа си!
- У, да му сера...
- Да, да, точно това направи в хола и той след това те уволни...
- У, да го е**...
- Тая работа я свърших аз. От утре пак си на работа..

Прибира се Пешо вкъщи и жена му запчова още от вратата:
- Пешо, айде да отидем на ресторант..
- Ти луда ли си, ма?
- Аре бе Пеше, днес стават 10 години откакто сме женени...
- Нямам пари, ма!
- Абе аз съм поспестила някой лев за тия 10 години...
- Нямам и какво да облека, ма...
- Спокойно, бе, взела съм един костюм назаем от съседа.
- А ти, кво ще облечеш, ма?
- Ушила съм си една рокля.
- Е добре, да вървим.
Отиват в ресторанта а на вратата портиерът:
- Здрасти Пешо!
- Шът, днес съм с жената...
Влизат вътре и сервитьорът:
- Пешо, твойта маса е свободна...
- Шът, днес съм с жената...
Сядат, поръчват, започва програмата. Стриптизьорката:
- Кой смелчага ще ми свали бикините?
Цялата зала в хор:
- Пешо...Пешо...Пешо..
Жената скача, трясва един на Пешо по врата и излиза от ресторанта. На улицата се качва в едно такси. Пешо тичешком излиза от ресторанта и сяда в таксито.
Жената започва да му се кара:
- Аз на теб толкова доверие да ти имам, а ти....
Таксиметраджията се обръща назад и пита:
- Абе Пешо, това чудовище ли успя да свалиш днеска ...

Една жена се събужда през нощта и чува мъжа й да ридае в кухнята. Претиснена тя отива при него:
-Скъпи добри ли си, какво е станало?
Мъжът започва още по-гласовито да плаче, да хълца…
-Помниш ли когато…преди 20 години…баща ти ни хвана
и ме заплаши ……. Или да се женим или ще ходя в затвора?
-Да спомням си и какво?
Мъжът отново избухва в сълзи:
-Днес щяха да ме пуснат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар