четвъртък, 28 юли 2011 г.

БгКукУ: Топ 5 Вицове за деня

 В далечно село, в кръчмата са се събрали мъже и си пият. Вратата се отваря и влиза млад мъж /нов в селото/. От една маса го привикват да седне при тях и започват да го черпят.
По едно време младежът забелязва няколко мъже, които носят на ръце един мъж, пиян като кирка. Вижда, че го отнасят в съседна стая и пита.
- Къде го отнесоха този?
- Отидоха да го чукат. Тука в селото няма жени, разбираш ли....Ама ти си пий и не обръщай внимание...
......изведнъж младежът отваря очи и вижда няколко селяни, които го носят на ръце.
- Не, не, не искам в другата стая, не ме носете там...!- започва да крещи той.
Един от селяните се обажда:
- Успокой се, бе. Ние не те носим в стаята, а те изнасяме от нея!


Спира един голфаджия с голфа си до едно бентли на светофар. Отваря голфаджията джама свирка, кима на шофьора от бентлито да си отвори прозореца. Отворил го шофьора и голфаджията го пита:
-Абе, да те питам, доволен си от тва?
Шофьора погледнал...
- Доволен съм!
- Що гледам, че нещо не ги карат много.


Некъв младеж-келеш си сложил обеца.Прибира се у тях и баща му казва:
-Сине,това да имаш обеца за мене могат да означават само две неща-или си пират,или си 
 педал.А аз не виждам пиратски кораб наблизо.


Обажда се Нострадамус на жена си и я пита:
- Жено казвай кво има за вечеря ма!
А тя му отговаря:
- Ти ли не знаеш бе майка ти деба!


Двама приятели са напили. Нямало какво да правят и единия казал: "Искаш ли да играеме на мач - аз ще съм двата отбора, а ти ще си публиката" Другият се съгласил. Първият почнал финтове, шутове, атаки... Втория пляскал, викал, скачал и се радвал ...По едно време тоя дето играел публиката взел едно шише и ударил тоя дето играе, който отвърнал недеволно:
- Е добре бе мама му стара, как от 22-ма души на терена, точно мене удари?
- Е ти пък как от 10 хиляди на стадиона видя, че точно аз те ударих. - му отвърнал другия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар