събота, 9 юли 2011 г.

БГ КукУ : Вицове


Прибира се Иванчо една вечер и влиза в спалнята на майка си и баща си, и какво да вида те се ебат. Иванчо затворил бързо вратата и отишъл в хола.Започнали родителите му да си говорят и майка му казала:
-Той вече е голям тряба да отида да му кажа.
Баща му:
- Не, не аз като баща ще отида, така ще е по-добре !
Отива баща му в хола, отваря вратата и какво да види Иванчо е*е баба си!
-Какво правиш бе, Иванчо?
Иванчо казал, виждаш ли кво е да е**т майка ти тъпак такъв ! 


Умрели американец, българин и руснак. Стигнали до портите на рая, но Свети Петър не искал да ги пусне, защото имали много грехове. След като тримата много се молили, той казал:
- Добре, ще ви пусна, ако всеки от вас ми донесе оръжие, характерно за неговата страна.
Тръгнали тримата и след известно време американецът се върнал и носи пистолет. Свети Петър казал:
- Добре, наври си го сега отзад!
- Ама как така, Свети Петре...
- Тикай и не викай!
С много мъки и сълзи американецът успял и Свети Петър го пуснал в рая. След малко се задал българина, който носел пушка. Свети Петър му казал:
- Наври си я отзад!
- Как така, пушка е това, ка ще успея...
- Като не можеш, няма да влезеш в рая!
Започнал българина да се мъчи, но хем плаче, хем се смее. Учуден, Свети Петър го попитал:
- Защо плачеш?
- Защото боли бе, Свети Петре!
- А защо се смееш?
- След мен идва руснака с танка!
 
 
Селянин хванал златната рибка. Тя му казала:
-Добри ми селянино, пусни ме и ще ти изпълня три желания.
Селянинът я хвърлил на земята, почнал да я тъпче и да вика:
-Ти на кого викаш селянин, ма!

Няма коментари:

Публикуване на коментар