вторник, 13 март 2012 г.

Вицовете днес

















Това любовницата ли е? -попитал келнерът.

-Не бе жена ми. -отговорил пича.

-Е, толкова много ли я обичаш, че я гледаш докато пиеш?

-Ами, гледам я и като почне да ми харесва, значи ми стига пиенето.



Седи алкохолик в кухнята и допива бутилка ракия.
Влиза дъщерята:
- Тате, като си допиеш ракията, може ли да върна бутилката и да купя с парите хляб?
Бащата гордо:
- Върни я, дъще, върни я, купи хляб. И въобще не знам какво щяхте да ядете, ако ме нямаше мен!


Първи април. Иванчо тича при майка си и казва:
- Мамо! Мамо! Влезнал е някакъв непознат човек при твоята приятелка, дето ни е на гости и я е.е!
- Леле! Ужас!!
- Шегувам се бе мамоооооооо - Честит първи април! Не е непознат, тати е!




Класът на Иванчо върви по улицата. По едно време гледат две кучета се оправят. Иванчо:
- Госпожо, какво правят тези кучета? Госпожата сконфузена:
- Ами Иванчо, едното е болно, а другото го носи на гръб.
Иванчо мислил, мислил и казал:
- Е тъй е то в живота, госпожо, ти го носиш на гръб - то та е** в гъза.

Няма коментари:

Публикуване на коментар