понеделник, 12 март 2012 г.

Бг КукУ вицове :)













По време на погребение изведнъж се чува тропане и викове:
- Мими, Мими, отвори, аз още съм жив!!!
- Митьо, млъкни, докторите знаят по-добре.


Набрал смелост един младеж и отишъл при една негова колежка:
- Мария, ще се омъжиш ли за мен?
Тя:
- Няма ли да е по-добре да ти пусна веднъж, че да се успокоиш малко?!

 - Дядо ми знаеше в кой ден ще умре, даже и часа знаеше.
- Екстрасенс ли е бил?
- Какъв ти екстрасенс! Съдията му каза!

 Малко момиченце към баща си садист:
- Татко, моля те, купи ми тези обувчици.
- К'во ша ги правиш, нали вчера ти отрязах краката.
- Само да си ги гледкам.
Садистът й изкарал очите:
- Вече няма да гледкаш...

Един чукал на леглото един час една. Чукал, чукал,тя не мърдала. Ядосан той се обърнал гневно към нея:
- Шшшъ я мръдни ма!
А тя с тих и спокоен тон му отговорила:
- Що бе, преча ли ти?

Няма коментари:

Публикуване на коментар