неделя, 12 юни 2011 г.

Десет семейни вица.













Десет вица за един хубав и забавен неделен ден. Приятна почивка!


Дете досажда на майка си:
-Мамо мааа, купи ми камионче, искам камиончее.
А майка му отговаря:
-Моля ти се де сине, нямам пари сега за камионче, айде друг път.
Обаче детето си знае неговото и продължава още по-напористо:
-Аре бе мамоо, искам пък камионче.
Започва да реве и да се таркаля по земята, като рита с крака.
Майка му се видяла в чудо, и за да го успокои му предложила:
-Моля те бе мамо, недей сега така, айде като се приберем от пазар, ще играем на каквато игра искаш ти.
Детето спряло да реве и се замислило, след което се съгласило.
Върнали се от пазар и майката казала на детето си:
-Айде мамо, нали ти обещах, кажи сега на какво искаш да си играем.
Детето без да се замисля отговорило:
-Искам да си играем на мъж и жена!
Леко зачудена майка му се съгласила, нали била обещала все пак и го попитала:
-Добре сине, кажи какво искаш да направя?
Детето веднага отговорило:
-Отиваш сега, събличаш се чисто гола, лягаш на леглото с широко разкрачени крака, и ме чакаш.
Кво да прави жената като обещала, изпълнила всичко,което й казало детето. Съблякла се, легнала и зачакала. В това време, детето облякло халата на баща си, и влязло в стаята с пура в уста, като й подвикнало:
-Ама к.р, ти само за това ли си мислиш бе, я веднага ходи купи едно камионче на детето!



Дете отива в спалнята и заварва майка си и баща си в любовна авантюра. Обаче те запазват присъствие на духа и бащата го пита:Синеее, кажи сега какво искаш-братче или сестриче?
-Искам хипопотамче!-отговорило детето.
Бащата: не става,избери си братче или сестриче-казва той,докато продължа да ръга майката.
Обаче детето е непреклонно:искам хипопотамчеееее!!!!!
Не става бе сине,не може хипопотамче-избери си братче или сестриче!
Детето: Как не става, Я ДАЙ АЗ ДА ПРОБВАМ!

Един отива в полицията и се оплаква:
- Жена ми изчезна!
- Кога?
- Преди две седмици.
- И защо чак сега идваш да кажеш?
- Ами до сега празнувахме с приятелите.


Ако жена ви по време на секс с вас издава странни звуци - ослушайте се! Може да хърка? 


Девойка пита гаджето си:
- Скъпи, ние имаме вече тримесечна връзка. Не е ли време вече да ме представиш на семейството си?
- Няма начин - отговаря младежът. - Жена ми е на море, а двете ми деца са във ваканция и са на село при баба и дядо.


Мъж към жена си, след секс:
- Кажи ми честно, пак ли се правеше?
- Не. Този път наистина спях.


Жена избира в сексшоп изкуствен член. Харесва един и поръчва пет броя. Продавачът:
- Защо са Ви толкова много?
Жената:
- Обичам случайните връзки…


Един мъж пуснал обява във вестника: “Търся съпруга”.
На следващия ден получил стотина писма. Във всички пишело: “Вземете моята”.


Зет поискал да постави надгробен паметник на тъща си. В погребалното бюро той пита дали имат нещо солидно, но евтино.
- Имаме една плоча, но на нея е изсечено друго име.
- Нищо, моята тъща не можеше да чете. 



Семейна двойка при сексолог. Жената казва:
- Докторе, мъжът ми страда от преждевременна еякулация.
- Така ли, господине?
- Не е вярно, не страдам. Тя страда.


Говорят си трима бащи.
Първият:
- Вчера намерих в джоба на 15-годишната си дъщеря кутия цигари, а изобщо не знаех, че пуши.
Вторият:
- Аз пък намерих в джоба на моята 14-годишна дъщеря спринцовка и изобщо не съм предполагал, че се боцка.
Третият:
- Ох, и аз вчера намерих в джоба на моята 13-годишна дъщеря презерватив. И понятие съм нямал, че тя има член.

Няма коментари:

Публикуване на коментар