събота, 13 октомври 2012 г.

Тайната на дълголетието :)


    

 

 След като излекувахме пътъчно-вечерните рани е време да ви поднесем поредната порция забавление и красиви жени. Относно тайната на дълголетието - част от нея се крие в по-горе изложените неща. Усмихната и изпълнена с активна почивка събота на всички.
 БГ КуКу









Един баща дал ценен съвет на сина си:
- Всеки ден, добавяй в яденето си по една щипка барут. В това е секрета на дълголетието. Така ще бъдеш винаги жизнен и барутлия.
Синът спазвал бащиният съвет през целия си живот и живял 93 години.
Умирайки, той оставил след себе си 14 деца, 28 внука, 35 правнука и петметрова дупка в стената на крематориума...
 


На голям круизен кораб се возят американец, французин, арабин и българин. Пътуват на 11-та палуба и всеки ден гледат отгоре как на долната 10-та палуба страшна мадама се пече на басейна, разхожда се около него и изобщо събира очите на всички. На 20-тия ден американецът казва:
- Приятели, аз съм представител на най-мощната икономика в света, най-напредналата държава и смятам, че това ми дава право да ухажвам тази прекрасна дама от долната палуба!
Франсето го поглежда и му вика:
- Това може и да е така, но както всички вие знаете, именно ние, французите, сме виртуози в любовта, говорим езика на любовта и знаем как да се държим с една дама, така че смятам, че това дава право на мен да ухажвам тази прекрасна дама!
Арабинът поклатил глава и казал:
- Съжалявам и за двамата, но нито сте ми на положението, нито имате моите финансови възможности, пък и в леглото не ви бива колкото мен, така че смятам, че аз имам право да ухажвам тази прекрасна дама!
Българинът пък си седял и блеел насам-натам, напълно незаинтересован от разговора. Както си спорили, ония го погледнали, и го попитали:
- Ти няма ли да вземеш отношение, нима не искаш да ухажваш тази прекрасна дама?
Нашият се почесъл по главата и казал:
- Аааа, ми то аз я плющя всяка вечер от 2 седмици, амаааа щом трябва да я ухажвам - добре...

              
Мъж и жена правят любов в поза 69. Мъжа:
- Скъпа, знаеш ли, че Айфеловата кула е висока 312метра? Ням, ням.. ням...
- Не, скъпи..Ням, ням. ням...
- Скъпа, знаеш ли, че Индия има 1 милиард жители? Ням, ням. ням...
- Не, скъпи...Ням, ням. ням...
- Скъпа, знаеш ли, че Еверест е висок 8848 метра?
- Не, скъпи. Колко си ми умен! Откъде знаеш всичко това?
- Като си ходила до тоалетната едно парче вестник ти се е залепило за гъза.


                                               

                                                                        
Срещат се двама приятели.
Единият ходи умърлушен, без настроение и другия го пита:
- Какво се е случило?
- Остави, ...до нас отвориха банка за сперма!
- И какво от това?
- Знаеш ли колко плащат - 40 долара!
- Е хубаво, това теб какво те касае?
- Като се замисля колко пари са ми изтекли през ръцете...







Момче изпраща приятелката си до тях.
Пред входа и казва:
- Вече два месеца излизаме заедно. Защо да не отидем тази нощ у нас!?
- Ами…
- Хайде де!
- Ами добре! Но само да отида до вкъщи да попитам нашите…
- Ок, но побързай!
Тя изтичва бързо към тях.
След няколко минути излиза обратно усмихната, прегръща го, целува го и казва:
- Да вървим!
В този момент се отваря прозорец отгоре и бащата на момичето:
- Сра, а?! А да пуснеш водата не можа!?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар