понеделник, 4 юли 2011 г.

БГ КукУ : Вицове за котки и мишки














Едно котенце попитало батко си:
- Бате, какво е това "ебане"?
Батко му казал:
- Ела с мене довечера и ще ти покажа.
Излизат те вечерта и отиват на мястото където се събират младите котки. Обаче било зима и било много студено. Чакали те котките, чакали и мръзнали и по едно време котенцето казало:
- Абе бате, аз още малко ще поеба и ще си ходя.


Хванал си котарака мишка и тъкмо да я хапне, мишката му се примолила:
- Котако, изял си толкова мишки през живота си. Защо, вместо да ме ядеш, не вземеш да ме опънеш? Може повече да ти хареса.
Помислил котаракът, помислил па си рекъл: “Какво пък толкоз, може и да ми хареса! ” Пуснал той мишката на земята да се приготви, а тя моментално се шмугнала в дупката си. От вътре се чуло:
- Ех, аз един курвенски номер да знам и всички пичове ми се лепят!
Минало се неминало малко време и мишката дочула отвън яростен кучешки лай. Рекла си: “Абе котарака май в яда си взе, че опъна кучето! ” Излязла бързо навън, а котката веднага я хванала, изгълтала и рекла:
- Ех, аз един чужд език да знам и всички курви ми се лепят.


Мишките отиват при бухала за съвет:
- Кажи ни, като най – мъдро животно, какво да направим? Всички ни гонят – котки, сови, всякакви други хищници.
- Станете бодливи като таралежите, никой няма да ви закача.
- А как да станем бодливи?
- Абе не ме занимавайте с подробности, аз съм стратег, тактиката си е ваша работа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар